ČO SA STANE, AK SI NEPREVEZMETE ZÁSIELKU

Online nakupovanie sa v posledných rokoch teší veľkej obľube. Veď kde už len môžete nakupovať v papučkách a na gauči? A ešte k tomu vás neobmedzuje víkend, sviatok ani otváracie hodiny ...

Online nakupovanie však nie je anonymné, ako to možno na prvý pohľad vyzerá. Každý internetový obchod o vás, za určitých podmienok, uchováva zákonom povolené informácie.

Online nakupovanie je pohodlné, rýchle a preto neuveriteľne lákavé.

Zakázala by som ho však impulzívnym ľuďom, ktorí konajú štýlom "hneď a teraz". PREČO?

neprevzatie zásielky

Nuž, samozrejme nie všetci, ale časť z nich sa k nám správa nefér. Berie nám to nielen radosť z práce, a aj peniaze z pokladne, ktoré vieme využiť omnoho lepšie, či už je to rozšírenie skladových zásob alebo zlepšenie zákazníckeho servisu .

Títo pseudozákazníci si objednajú, tovar (podotýkam, že v závere objednávkového procesu klikajú na "Objednávka s povinnosťou platby"), my objednávku spracujeme, vytlačíme sprievodné doklady a zabalíme. Pošleme. Veď ako inak. Milý balík cestuje, uložia ho na pošte a tam čaká. A čaká a čaká, až kým sa k nám nevráti späť, za čo samozrejme opäť zaplatíme peniaze. Veď ani pošta a kuriéri nerobia zadarmo.

Každý zákazník od nás dostane informačný email pri každej zmene stavu jeho objednávky, aby vedel, čo sa s ňou práve deje, a potom aj informáciu od pošty alebo od kuriéra o tom, že nesú balík.

Bežný človek sa poteší a beží na poštu, aby mal objednanú radosť čo najskôr doma. To neurčité percento nefér ľudí, ignorujú všetko naše úsilie informovať ich o tom, že si niečo objednali a že ich balíček ich už čaká na pošte. A balík stále čaká. Tak vezmeme telefón, využijeme smsky aj maily. Nič. Alebo: "Áno, áno, ja viem. Ja si pre ten balík dnes pôjdem." Balík stále čaká. Samozrejme, že preň nikto nepríde ...

  • ĎAKUJEME Vám za Vaše objednávky.
  • ĎAKUJEME Vám, že si preberiete svoj balíček.
  • ĎAKUJEME Vám, že nám zatelefonujete alebo pošlete email, ak balíček dlho nechodí (pretože aj to sa môže stať). Balíček skontrolujeme a pošleme Vám informáciu o tom, kde sa nachádza aj s jeho podacím číslom.
  • ĎAKUJEME Vám, že nám dáte písomne vedieť info@slimacik.sk , že si želáte Vašu objednávku zrušiť. Z akéhokoľvek dôvodu.
  • ĎAKUJEME Vám, že sa môžeme zlepšovať namiesto toho, aby sme platili peniaze za neprevzaté zásielky.
  • ĎAKUJEME Vám, že dávate našej práci zmysel, keď môžeme Vašu objednávku spracovať, balíček zabaliť, urobiť vám doma radosť.

ĎAKUJEME Vám, že nám dávate prácu.

VERÍME, že náš interný zoznam nespoľahlivých zákazníkov (pretože ho má väčšina slovenských eshopov) už nebudeme ďalej rozširovať.


Alena/slimacik.sk

Všeobecné obchodné podmienky.